Sağlık Turizmi

Danışman ekibimiz Yurtdışından bize ulaşan hastalarımızdan, öncelikle varsa ağız içi röntgeni yoksa ağız içi fotoğraflarınızı bizimle paylaşmalarını rica eder. Danışman Ekibimiz, Uzman Doktorlarımızın değerlendirmeleri sonucunda uygulanacak olan tedavi hakkında hastalarımızı tüm süreç hakkında bilgilendirip hastamız için en uygun zaman planını oluşturup randevumuzu oluşturur.

Yurt Dışı Hastaları için Diş Tedavi Ücretleri

Hastamız ağız içi fotoğraf ve ağız içi diş röntgenini bizimle paylaştıktan sonra uygulanacak olan tedavi bütçesi hakkında hastamızı bilgilendiriyoruz. Destek ekibimiz her türlü sorununuzu ve ihtiyacınızı mümkün olan kısa sürede çözümler ve hastamızın onayı ile tedavi planlamasını yapar.

İstanbul’da İmplant Diş Tedavisi

Yurtdışından İmplant Tedavisi için Gelen Hastalarımız

Tedavisi planlanan yurtdışından implant tedavisi için gelen hastalarımızın, Çene Cerrahi Doktorlarımız tarafından İmplant tedavisinde kemikten alınan direnç yeterli ise estetik bölgelerde hemen geçici bir protez takılabilir. Ancak bu sadece estetik amaçla yapılıyor olmalı, implanta her hangi bir güç uygulanmamalıdır.

İmplantların uygulanması aynı gün içerisinde tamamlanmaktadır. 48 saat içerisinde protez uzmanı tarafından geçici protezler uygulanmaktadır. Protez uygulandıktan sonra hastamız ülkesine dönebilir.

Yurtdışından İmplant Tedavisi için Gelen Hastalarımız

İmplantların kemiğe uyum süresi ortalama 3-4 ay sürmektedir. Danışman ekibimiz bu süreç içerisinde implantın uyum süreci sonunda kalıcı protezlerin yerleştirilmesi hastamız ile irtibata geçerek gerekli organizasyon yapılır.

Yurtdışından Gülüş Tasarımı için gelen hastalarımız, hastaya özel gülüş tasarımı planlaması, dijital ortamda estetik modellemesi yapılır. Fotoğraflanarak sonuç hastamız ile paylaşılır. Ve hastamızın nasıl bir gülüşe sahip olacağı kendisine sunulur. Ortalama 6 gün içerisinde tedavisi tamamlanır.

Gülüş Tasarımı tasarlanan hastalara aşağıdaki işlemler yapılır.

• Gingivektomi (Diş Eti Estetiği)
• Bleaching (Diş Beyazlatma)
• Porselen Lamine
• E-max Kaplamalar
• Zirkonya Kaplamalar

Yurtdışından Diş Tedavisi için Gelen Hastalarımızın Transferi:

Kliniğimiz İstanbul’un Nişantaşı semtinde olup, bir çok ülkeden İstanbul’a düzenli direkt uçuşlar ile ulaşılabilmektedir. Uzman Ekibimiz sizin için en uygun uçuşları araştırıp size en uygun zaman planlamasında organizasyonu yaparak, e-posta ile hastalara bilgilendirme yapar.
Size kliniğimize en yakın otellerimizin listesini sunuyoruz. Sizin havaalanından otelinize ve kliniğimize tüm ulaşımlarınızı biz sağlıyoruz.

Tedavi sürecinde İstanbul’u keşfedebileceğiniz rotaları sizinle paylaşıyoruz. Hedefimiz tedavi süreciniz boyunca keyifli bir İstanbul Seyahati gerçekleştirmenizdir. Tedaviniz boyunca sizi büyüleyici bir şehir bekliyor.

İşinin en iyisini yapan doktor kadromuz ile Avrupa’nın yaklaşık 1/3 fiyatına uygun bütçeler ile sizde gülümsemenizi yenileyebilirsiniz.